• انگلیش توربو
  • ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
  • ۱۰ دقیقه
  • ۰ دیدگاه

بهترین کتاب‌های آیلتس برای گرفتن نمره 7 به بالا

امروز ما در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم که به معرفی بهترین کتاب‌ها برای بهبود هر چهار مهارت در آیلتس مورد نیاز این آزمون بپردازیم. همانطور که می‌دانید از جمله مهم‌ترین چالش‌هایی که افراد برای رسیدن به موفقیت با آن روبه رو می‌شوند، می‌توان به آمادگی لازم برای آزمون آیلتس اشاره کرد. البته که این چالش غیر قابل حل نیست و زبان‌آموزان می‌توانند به راحتی با تقویت چهار مهارت زبان از عهده آن برآیند. برای این منظور زبان‌آموزان باید از منابع و کتب مناسب استفاده کرده و صبر و پشتکار داشته باشند. در ادامه اطلاعات بیشتری در این خصوص به شما ارائه خواهیم داد. 

بهترین کتاب‌های آیلتس برای گرفتن نمره 7 به بالا

در این بخش ما لیستی از بهترین کتاب‌ها را برای بهبود مهارت رایتینگ و همچنین دیگر مهارت‌های آیلتس برای شما آماده کرده‌ایم. تمام این کتاب‌ها در نوع خود بهترین بوده و زبان آموزان زیادی از آنها نتایج مثبت گرفته‌اند. 

Barron’s IELTS Superpack 

بهترین کتاب‌های آیلتس برای گرفتن نمره 7 به بالا

تمام کتاب‌های مرتبط به آزمون آیلتس به صورت کتاب‌هایی خودخوان در سایز‌های کوچک، در این مجموعه جمع‌آوری شده‌اند. این کتاب می‌تواند برای تقویت مهارت اسپیکینگ آیلتس بسیار مفید باشد؛ چرا که تمامی کتاب‌های جمع‌آوری شده در این مجموعه دارای سی دی‌های تلفظ کلمات زبان هستند.

ضمن اینکه برای تقویت مهارت‌های مختلف و آمادگی بهتر برای آزمون آیلتس دو سی دی آزمون آزمایشی در این مجموعه وجود دارند. زبان‌آموزان می‌توانند با استفاده از سی دی‌های راهنمایی و استراتژی این مجموعه مهارت رایتینگ در آیلتس و سه مهارت دیگر را به شکل فوق‌العاده‌ای تقویت کنند.

علاوه بر اینکه استفاده از مجموعه Barron’s IELTS Superpack موجب تقویت مهارت رایتینگ زبان‌آموز می‌شود، بلکه او را با لهجه آمریکایی آشنا کرده و مهارت های اسپیکینگ آیلتس را هم بهبود می‌بخشند.

The Official Cambridge Guide to IELTS

بهترین کتاب‌های آیلتس برای گرفتن نمره 7 به بالا

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این کتاب نه تنها موجب تقویت مهارت رایتینگ آیلتس و دیگر مهارت‌های این آزمون می‌شود، بلکه برای آیلتس آکادمیک هم می‌تواند بسیار مناسب باشد. تمامی پیشنهاد‌های موجود در این کتاب با توجه به تجربیات آزمون‌دهندگان قبلی نگارش شده و در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌گیرد.

زبان‌آموزان می‌توانند با استفاده از توضیحات بسیار مفید در رابطه با تقویت مهارت رایتینگ در آیلتس نمره بالاتری در این آزمون مهم کسب کنند. هشت آزمون آزمایشی در کتاب کمبریج گاید برای زبان‌آموزان وجود دارد که می‌توانند برای تقویت مهارت‌های خود از آن‌ها استفاده نمایید. در هر آزمون زبان‌آموزان می‌توانند گام به گام و به کمک راهنمایی‌های موجود در کتاب؛ آزمون‌ها را کامل کنند. ضمن اینکه مهارت‌های اسپیکینگ آیلتس با استفاده از فایل‌های تصویری و صوتی در این کتاب تقویت خواهد شد.

Cambridge IELTS Academic Student’s Book with Answers

بهترین کتاب‌های آیلتس برای گرفتن نمره 7 به بالا

این کتاب به صورت خود‌آموز مهارت های ریدینگ آیلتس زبان‌آموز را بهبود می‌بخشد. آزمون‌های واقعی و بسیار مشابه با آزمون آیلتس در این کتاب وجود دارد. به طور کلی آزمون‌هایی که در طی سال‌های گذشته در دنیا بر‌گذار شده‌اند، در این کتاب قرار گرفته و زبان‌آموزان می‌توانند با استفاده از آزمون‌های موجود چهار مهارت زبان خود را با توجه به نیاز‌های آزمون آیلتس بهبود بخشند.

این کتاب شامل تست‌های آکادمیک هم می‌شود که زبان‌آموزان را وادار به یادگیری زبان می‌کند. تعداد آزمون‌های آکادمیک ۴ عدد بوده و یک سیستم نمره‌دهی برای آن‌ها در کتاب وجود دارد. ضمن اینکه همه آزمون‌ها دارای پاسخ و توضیحات کامل هم هستند.

اما اگر هنوز هم نگرانید که نتوانید مهارت‌های اسپیکینگ خود را با استفاده از این کتاب ارتقاء دهید، باید به شما بگوییم مانند تمام کتاب‌های خود‌آموز زبان این کتاب هم دارای سی دی‌های آموزشی است. در واقع با استفاده از این سی دی‌های آموزشی زبان‌آموزان می‌توانند مهارت‌های اسپیکینگ خود را تقویت کنند.

Official IELTS Practice Materials

بهترین کتاب‌های آیلتس برای گرفتن نمره 7 به بالا

کتاب Official IELTS Practice Materials به زبان‌آموزان نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از آزمون‌های آزمایشی خود را بسنجند. ضمن اینکه راهنمایی‌ها و پیشنهاد‌های مفیدی در مورد نحوه شرکت در آزمون آیلتس هم به زبان‌آموزان ارائه می‌شود.

تست‌های آموزشی مرتبط با ماژول‌های جنرال و آکادمیک را زبان‌آموزان به صورت خود‌آموز پاسخ می‌دهند و این مسأله موجب تقویت مهارت رایتینگ در آیلتس می‌شود. متن‌های لیسنینگ، پاسخنامه‌های تشریحی و نظر آزمون گیرندگان هم در اختیار زبان‌آموزان قرار گرفته است. این کتاب نه فقط برای زبان‌آموزان بلکه برای آن دسته از معلمانی که در حال آموزش هم هستند مفید خواهد بود که می‌توانند برای تقویت مهارت‌های دانش‌آموزانشان از آن استفاده کنند.

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که مهم‌ترین عامل برای موفقیت شرکت‌کنندگان در آزمون آیلتس تجربه و آشنایی کافی به منظور شرکت در آزمون است. Official IELTS Practice Materials به خوبی این تجربه را در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد.

Target Band 7: IELTS Academic

بهترین کتاب‌های آیلتس برای گرفتن نمره 7 به بالا

چگونه مهارت رایتینگ خود را تقویت کنیم؟ در پاسخ به این سؤال ما کتاب Target Band ۷ IELTS Academic را به شما معرفی می‌کنیم. این کتاب به صورت بسیار قابل فهمی نوشته شده و دارای راهنمای خود‌آموز برای داوطلبان است. زبان‌آموزان می‌توانند با استفاده از این کتاب مهارت رایتینگ در آیلتس خود را تقویت کرده و نمره دلخواهشان را به دست آورند.

این کتاب راهکار‌هایی به منظور حل رایج‌ترین و متداول‌ترین مشکلات زبان‌آموزان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. در این کتاب راهنمایی‌ها و تکنیک‌های فراوانی وجود دارد که همگی از تحلیل‌ها و تجربیات نویسندگان مختلف الهام گرفته شدهاند. از همین رو زبان آموزان میتوانند از این تکنیکها برای تقویت مهارت‌های چهارگانه خود استفاده کنند.

منابع رایتینگ آیلتس Collins Writing for IELTS

بهترین کتاب‌های آیلتس برای گرفتن نمره 7 به بالا

کتاب رایتینگ از مجموعه Collins Writing for IELTS یکی از مفید‌ترین کتاب‌ها برای تقویت مهارت رایتینگ در آیلتس به شمار می‌رود. این کتاب در ابتدا زبان‌آموزان را وادار به یادگیری لغات کلیدی آزمون آیلتس می‌کند؛ پس از آن با ارائه استراتژی‌های مفید برای نگارش یک انشاء خوب به زبان‌آموزان کمک کرده و مهارت رایتینگ آن‌ها را افزایش می‌دهد. استراتژی‌هایی که این کتاب بررسی می‌کند، شامل نگارش مقدمه، نگارش پاراگراف‌ها، چیدمان متن و ارتباطی که بین پاراگراف‌ها وجود دارد، است.

جمع‌بندی

ما در این مطلب سعی کردیم کتاب‌هایی برای مهارت آیلتس به شما عزیزان معرفی کنیم. شما می‌توانید با استفاده از کتاب‌های فوق، مهارت‌های چهارگانه زبانتان را افزایش دهید. در پایان باید به یاد داشته باشید که مناسب‌ترین کتاب را برای آموزش آیلتس خریداری نمایید، کتاب مورد نظر باید با توجه به نیاز‌های شما تحریر شده باشد و در نهایت به تقویت مهارت ضعیف شما منجر شود.

سوالات متداول

مهمترین عامل موفقیت زبان آموزان در آزمون آیلتس چیست؟

مهمترین عامل موفقیت در زبان، آشنایی و تجربه کافی در مورد آزمون آیلتس است.

برای تقویت لهجه آمریکایی از چه کتابی می‌توان استفاده کرد؟

کتاب Barron’s IELTS Superpack برای تقویت لهجه امریکایی بسیار مفید است. 

مهارتهای چهارگانه زبان شامل چه مهارت‌هایی میشود؟

مهارتهای چهارگانه زبان شامل رایتینگ، لیسنینگ، ریدینگ و اسپیکینگ میشود.

استراتژیهای مفید برای تقویت رایتینگ شامل چه مواردی است؟

نحوه نگارش مقدمه، نگارش پاراگراف‌ها، چیدمان متن و ارتباطی که بین پاراگراف‌ها وجود دارد.

اشتراک گذاری مقاله در شبکه‌های اجتماعی

میزان رضایت کاربران از این مقاله
میزان رضایت کاربران از این مقاله
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =