• انگلیش توربو
  • ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
  • ۱۰ دقیقه
  • ۲ دیدگاه

دانلود رایگان کتاب اسپیکینگ آیلتس IELTS Speaking Mat Clark نسخه 2023

در این مطلب از بلاگ انگلیش‌توربو برای شما عزیزان فایل دانلود کتاب IELTS Speaking Mat Clark را آماده کرده‌ایم.

این کتاب در سال 2023 به چاپ رسیده و یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین منابع برای لغات آیلتس، اصطلاحات آیلتس، کالوکیشن‌های آیلتس و ساختارهای کاربردی آیلتس در نظر گرفته می‌شود.

دانلود رایگان کتاب اسپیکینگ آیلتس IELTS Speaking Mat Clark نسخه 2023

 کتاب اسپیکینگ آیلتس IELTS Speaking Mat Clark نسخه 2023

افرادی که برای آیلتس مطالعه می‌کنند می‌دانند که برای گرفتن نمره بالاتر در این آزمون، علی‌الخصوص بخش اسپیکینگ و رایتینگ، باید از less common words استفاده کنند تا نمره بهتری بگیرند، برای مثال نباید از کلماتی مانند good و یا bad استفاده کنند و بهتر است تا از ساختارهای complex استفاده کنند تا بتوانند نمره بهتری در بخش لغت اسپیکینگ بدست آورند.

کتاب IELTS Speaking Mat Clark به شما ساختارهای گرامری مخصوص آیلتس را نیز یاد می‌دهد تا شما بتوانید در بخش گرامر اسپیکینگ آیلتس نیز نمره خوبی بگیرید.

کتاب IELTS Speaking Mat Clark به طوری طراحی شده که شاید شما نیاز به حضور یک استاد برای مطالعه این کتاب نداشته باشید و به صورت خودخوان برای آزمون آیلتس خود از این کتاب استفاده کنید.

[epcl_button label=”Download IELTS Speaking – Mat Clark 2023″ url=”https://dl.englishturbo.com/uploads/Mat-Clark-Speaking-2023-Englishturbo.pdf” type=”outline” color=”blue” size=”large” icon=”fa-download” target=”_self” rel=”dofollow”][/epcl_button]

اشتراک گذاری مقاله در شبکه‌های اجتماعی

میزان رضایت کاربران از این مقاله
میزان رضایت کاربران از این مقاله
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =