• انگلیش توربو
  • ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
  • ۱۰ دقیقه
  • ۰ دیدگاه

معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان از سطح مبتدی تا پیشرفته

معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان از سطح مبتدی تا پیشرفته

چه در حال یادگیری زبان انگلیسی در کلاس هستید چه به صورت خودآموز این دوره را می‌گذرانید، استفاده از اپلیکیشن زبان انگلیسی را به شما توصیه می‌کنیم. اپلیکیشن‌ها به شما کمک می‌کنند که مهارت‌های زبان انگلیسی خودتان را ارتقا دهید. اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته، فرصتی ایجاد می‌کنند تا درس‌های زبان خود را مرور کنید و حتی نکات جدیدی را بیاموزید. برخی از افراد، تنها با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، دوره آموزشی زبان خود را می‌گذرانند. برخی از این اپلیکیشن‌ها، تنها به یک حوزه یادگیری زبان می‌پردازند، مانند گرامر، اسپیکینگ و لیسنینگ. ما در این مقاله قصد داریم بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

با بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان، Duolingo آشنا شوید

معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان از سطح مبتدی تا پیشرفته

اگر در سایت‌های ایرانی و خارجی مختلف، درباره بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی مبتدی بزرگسالان جستجو کرده باشید، نام Duolingo را بی‌شک دیدید. این برنامه یکی از محبوب‌ترین برنامه آموزشی زبان شناخته می‌شود که کاربران بسیاری  در سراسر جهان عضو آن هستند. این برنامه یک سیستم یادگیری مبتنی بر بازی را ارائه می‌دهد. به همین علت می‌توان گفت Duolingo یک برنامه محبوب آموزش زبان انگلیسی مبتدی برای نوجوانان و بزرگسالان است. در هر درس این برنامه، شما با کلمات جدید در یک حوزه مانند مدرسه، آشنا می‌شوید. سپس تمرین‌هایی برای یادگیری صفت‌ها و حفظ واژگان به شما ارائه می‌دهد. در چالش جدول امتیازات، شما با دیگر افراد عضو این برنامه رقابت می‌کنید و با درست جواب دادن به سوالات، سکه‌های مجازی برنده می‌شوید. 

اپلیکیشن Duolingo به شما در یادگیری لغات، املا، گرامر و عبارات مکالمه‌های زبان انگلیسی کمک می‌کند. در پایان هر درس این برنامه یک گزارش از پیشرفت یادگیری به شما ارائه می‌دهد که به ایجاد انگیزه و تلاش برای آموزش بیشتر تاثیر می‌گذارد.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی مبتدی: Hello English

معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان از سطح مبتدی تا پیشرفته

برنامه Hello English علاوه بر آن که همه مهارت‌های شما را در زبان ارتقا می‌دهد، یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی رایگان صوتی به شمار می‌رود. در این برنامه تعاملی بیش از ۴٧۵ درس وجود دارد که مهارت‌ها و پیشرفت‌های شما را می‌سنجد. Hello English را می‌توان به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی مبتدی با فیلم در نظر گرفت. در این اپلیکیشن تعداد زیادی فیلم‌های جذاب، اخبار، ویدئوها و کلیپ‌های صوتی متعددی وجود دارد. این ویژگی به ارتقا مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ دانش‌آموزان کمک می‌کند. در این اپلیکیشن، کتاب‌های دیجیتال و یک فرهنگ لغات ١٠٠٠٠ کلمه‌ای وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های ممتاز این برنامه، وجود معلمانی است که به پرسش‌های شما در رابطه با یادگیری پاسخ می‌دهند.

یک اپلیکیشن کاربردی برای ارتقا اسپیکینگ: Elsa Speak

معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان از سطح مبتدی تا پیشرفته

به دنبال ارتقا مهارت اسپیکینگ خود هستید؟ برنامه Elsa Speak را نصب کنید. Elsa Speak یک برنامه آموزش زبان انگلیسی رایگان مکالمه است که برنامه درسی آن توسط مربیان تلفظ جهانی ایجاد شده است.

این برنامه نحوه تلفظ عبارات اصطلاحی، عبارات آمریکایی و مکالمات روزمره انگلیسی را به شما آموزش می‌دهد. ویژگی ممتاز این برنامه، وجود هوش مصنوعی است که مکالمات شما را ضبط و تجزیه و تحلیل می‌کند.  سپس بر اساس تلفظ و لحن به شما نشان می‌دهد که کدام قسمت‌های مکالمات شما نادرست است. این ویژگی باعث محبوب بودن این برنامه در میان کاربران شده است.

مهارت ریدینگ خودتان را با Beelinguapp ارتقا دهید

معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان از سطح مبتدی تا پیشرفته

Beelinguapp یک برنامه کاربردی برای ارتقا مهارت ریدینگ است. ویژگی بارزی که موجب محبوبیت و معروف شدن این برنامه شده، تمرکز آن بر روی مهارتی است که در بسیاری از برنامه‌های آموزش زبان به آن پرداخته نمی‌شود، یعنی مهارت درک مطلب. 

این برنامه بر روی آموزش از طریق کتاب الکترونیکی تمرکز دارد. شما مطالب را می‌توانید از بین داستان‌های کوتاه انتخاب کنید و سپس به سوالات درباره آن متن پاسخ دهید. علاوه بر بزرگسالان، این اپلیکیشن یک برنامه برای آموزش زبان انگلیسی رایگان کودکان نیز به شمار می‌رود. چرا که در آن انواع متن‌های مختلف از داستان‌های کودکانه و کلاسیک تا مقالاتی در مورد علم و فناوری وجود دارد. 

یک اپلیکیشن عالی برای یادگیری لغات انگلیسی: Memrise

معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان از سطح مبتدی تا پیشرفته

برنامه Memrise مبتنی بر فلش کارت است و بیشتر بر روی آموزش لغات تمرکز دارد. این برنامه با استفاده از فلش کارت، مثال‌های ویدئویی و دیگر روش‌های خلاقانه به کاربر کمک می‌کند تا معانی لغات را یاد بگیرد. برنامه Memrise، یادگیری لغات را برای افرادی که آن را کار سخت و دشوار می‌دانند، آسان کرده است. سیستم یادگیری در برنامه Memrise کاربر پسند بوده و با استفاده از روش‌های خلاقانه، فرآیند یادگیری را برای کاربران آسان و لذت‌بخش کرده است.

مهارت عملی انگلیسی خود را Babbel تقویت کنید

معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان از سطح مبتدی تا پیشرفته

اپلیکیشن Babbel بر روی ارتقای مهارت گرامر، لغات و مکالمه تمرکز دارد. یکی از ویژگی‌های جذاب این برنامه، امکان شخصی‌سازی آن است. شما می‌توانید از سیستم هدف‌گذاری این برنامه استفاده و معیارهای خاصی را برای بررسی پیشرفت در حین یادگیری تعیین کنید. با گذشت زمان شما می‌توانید از این سیستم گزارش پیشرفت خود را در آن معیارها ببینید. علاوه بر آن شما می‌توانید موضوعاتی را که علاقه‌مند به یادگیری آن هستید را تعیین کرده و به این ترتیب برنامه آموزشی خود را شخصی سازی کنید. اما این تنها ویژگی ممتاز این برنامه نیست.

این برنامه با امکان تشخیص صدا، به شما کمک می‌کند تا مکالمات انگلیسی رایج مانند معرفی خودتان و سفارش دادن غذا را یاد بگیرید. امکان تشخیص صدای این برنامه، باعث می‌شود تا تلفظ و اشتباهات رایجی که در مکالمه دارید کاهش پیدا کند. این اپلیکیشن در طول آموزش، موضوعاتی که قبلا آموخته‌اید را با شما مرور می‌کند تا آن‌ها را فراموش نکنید. 

برنامه Babbel بر خلاف بسیاری از برنامه‌ها، به جای آن که کاربر را مجبور به حفظ مجموعه‌ای از قوانین کند، زبان انگلیسی را به طور طبیعی و سرگرم‌کننده آموزش می‌دهد.

یادگیری زبان انگلیسی عامیانه با FluentU

معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان از سطح مبتدی تا پیشرفته

FluentU به عنوان یک برنامه آموزش زبان انگلیسی مبتنی بر ویدئو شناخته می‌شود. این برنامه با ارائه ویدئوهایی مانند اخبار، مصاحبه یا قسمتی از صحنه‌های فیلم، به شما عبارات روزمره و رایج را آموزش می‌دهد. زیرنویس‌هایی که در این برنامه به کار می‌رود، توسط متخصصان نوشته شده و این امر به اعتبار این برنامه می‌افزاید. این اپلیکیشن برای آن که افراد لغات انگلیسی را آسان یاد بگیرند، از مثال‌های ویدئویی استفاده می‌کند.

در برنامه FluentU با کمک فلش کارت‌ها و آزمون‌هایی که مبتنی بر درک شنیداری و مهارت‌های گفتاری است، لغات را به شما آموزش می‌دهد. این برنامه برای افراد در هر سطحی از یادگیری زبان هستند، مناسب است.

اپلیکیشن‌های آموزش زبان، همانند مکملی برای پیشرفت و ارتقای مهارت‌های زبان هستند. برخی از برنامه‌هایی که در این متن معرفی کردیم به صورت کامل رایگان هستند و برخی دیگر تنها یک سری از ویژگی‌های رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در هر صورت شما می‌توانید حتی برنامه‌هایی که برای استفاده باید پول پرداخت کرد، را به مدت محدود به صورت رایگان استفاده کرده و در نهایت از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید. این برنامه‌ها خدمات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و نتیجه و بازخورد خوبی در آموزش زبان انگلیسی داشته‌اند. به همین علت افراد زیادی اکانت آن‌ها را خریداری می‌کنند.

در این مقاله ما به شما اپلیکیشن‌هایی که یک مهارت خاص یا همه مهارت‌ها را ارتقا می‌دهند معرفی کردیم. با کمک اپلیکیشن‌های آموزش زبان، می‌توانید در هر زمان و هر مکانی، تمرین کنید و سطح خودتان را به سرعت ارتقا دهید.

شما از چه برنامه‌ای برای آموزش زبان استفاده می‌کنید؟ آیا تجربه‌ای از هریک از برنامه‌هایی که معرفی کردیم دارید؟ نظرات خودتان را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید و به دیگران در انتخاب یک اپلیکیشن خوب کمک کنید.

اشتراک گذاری مقاله در شبکه‌های اجتماعی

میزان رضایت کاربران از این مقاله
میزان رضایت کاربران از این مقاله
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =