• انگلیش توربو
  • ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
  • ۱۰ دقیقه
  • ۰ دیدگاه

آموزش تسلیت گفتن به انگلیسی + جملات آماده

اینکه عزیزانمان تا ابد کنارمان بمانند، آرزوی همه ما است که متاسفانه هیچگاه محقق نمی‌شود. دیر یا زود زمان خداحافظی سر می‎رسد و ما به اجبار باید با این مسئله کنار بیاییم. زمانی که غم ما را فرا بگیرد وارد دوره‌ای به نام دوره سوگواری می‎شویم.

این دوره سوگواری ممکن است برای هر یک از دوستان یا نزدیکان شما اتفاق بیفتد و شما هم باید چیزی برای تسلی آن‌ها داشته باشید. در آغوش گرفتن و گوش دادن به سوگواری‎های یک فرد کافی نیست، حتما باید جملاتی آرام‎‌بخش به او بگویید. ما در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم شما را با تسلیت گفتن به زبان انگلیسی و جملاتی که برای این منظور می‌توانید استفاده کنید، آشنا سازیم. همراه ما باشید!

چگونه به انگلیسی تسلیت بگوییم؟

در هر زبانی بلا استثنا جملاتی برای تسلیت وجود دارد که شما می‌توانید برای تسلی بخشیدن به عزیزان تان از آن‌ها استفاده کنید که زبان انگلیسی هم از این قاعده مستثنا نیست. جملاتی برای تسلیت به زبان انگلیسی وجود دارد که کافی است آن‌ها را به خاطر بسپارید تا هنگام ناراحتی برای عزیزان‌تان بازگو کنید.

نشان دادن همدلی

کلمه condolence به معنای تسلیت از کلمه condole گرفته شده، این کلمه معنی با هم رنج کشیدن را می‌دهد. همدلی اینگونه است که خود را به جای فرد دیگری قرار داده و آنچه برای او رخ داده را درک کنید.

تلاشی که برای درک احساسات دیگران در لحظات ناراحتی‌شان انجام می‌دهند، همان همدلی است؛ از همین رو برای ارسال پیام تسلیت باید عنوان کنید که در غم آن‌ها شریک هستید. در صورتی که هنوز دایره واژگان زبان انگلیسی خود را آنگونه که باید و شاید تقویت نکرده‌اید، می‌توانید از جملاتی کوتاه برای این منظور استفاده نمایید.

صرف نظر از آنکه شما با آن شخص صمیمی هستید یا چندان او را نمی‌شناسید، می‌توانید از عبارات کوتاه اما صمیمانه زیر استفاده نمایید:

I am (so) sorry for your loss: بسیار متاسفم بابت درگذشت عزیزتون

My heartfelt condolences: از صمیم قلب تسلیت می‌گویم

My deepest sympathies: همدردی عمیق مرا بپذیرید

I was heartbroken when I heard the sad news: این خبر تلخ قلب مرا شکست

 

البته شما می‌توانید برای تسلیت گفتن به زبان انگلیسی از جملات دیگری هم استفاده نمایید، اما برای همدردی با فردی، این جملات صمیمانه و مناسب به نظر می رسند.

ابراز احساسات در تسلیت گفتن

آموزش تسلیت گفتن به انگلیسی + جملات آماده

گاهی اوقات ممکن است فکر کنید که برای آرامش بخشیدن به یک فرد داغ‌دار کلمات نمی‌توانند مناسب و کافی باشند. در این صورت شما باید بتوانید احساسات پاک و صادقانه خودتان را به درستی به مخاطب ‌تان منتقل کنید. جملاتی برای تسلیت به زبان انگلیسی وجود دارند که می‌توانید احساسات صادقانه خود را به کمک آن‌ها انتقال دهید.

He / She will be missed: جای او همیشه در میان ما خالی خواهد بود

I am here for you if you need anything: من را هم در غم خودتون شریک بدونید

Words cannot describe how sorry I am: کلمات توانایی بیان اینکه چقدر متاسفم هستم را ندارند

در صورتی که فکر می‌کنید بازگو کردن این جملات برای شما سخت است، می‌توانید آن را در یک کارت چاپ کرده یا از طریق ایمیل و تکست برای فرد مورد نظر ارسال نمایید. تسلیت گفتن به زبان انگلیسی کار سختی نیست، در صورتی که این توانایی را در خود می‌بینید که فرد مورد نظر در صورت داشتنِ کار روی شما حساب باز کند، می‌توانید در متن تسلیت خود جملاتی برای بازگو کردن آن بنویسید.

If you need anything, just let me know: اگر به چیزی نیاز دارید، تنها کافی است به من اطلاع دهید

 If you need anything, please ask: اگر چیزی نیاز دارید، لطفا از من بخواهید

این جملات باعث تسلی خاطر فرد می شود؛ این مسئله را کم اهمیت ندانید.

اشتراک گذاری مقاله در شبکه‌های اجتماعی

میزان رضایت کاربران از این مقاله
میزان رضایت کاربران از این مقاله
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 7 =