• انگلیش توربو
  • ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
  • ۱۰ دقیقه
  • ۰ دیدگاه

بهترین وب ‌سایت‌های انگلیسی برای بهبود مهارت ریدینگ | بر اساس 8 عنوان رایج

بهترین وب ‌سایت‌های انگلیسی برای بهبود مهارت ریدینگ | بر اساس 8 عنوان رایج

ما در این مطلب قصد داریم چند تا از بهترین وب سایت‌های انگلیسی برای بهبود مهارت ریدینگ شما را معرفی کنیم اما در ابتدا باید بدانیم که چرا وب سایت‌های انگلیسی را باید مطالعه کنیم. 

چرا وب سایت‎‌‎های انگلیسی را برای بهبود مهارت ریدینگ بخوانیم؟ 

زیرا وب سایت ‌ای انگلیسی از انگلیسی مدرن و روزمره استفاده می‌کنند. وب سایت‌های انگلیسی از زبان انگلیسی استفاده می‌کنند که شما می‌توانید در زندگی روزمره خود استفاده کنید. شما همچنین باید وب سایت‌های انگلیسی را بخوانید تا زبان انگلیسی را همانطور که میلیون‌ها انگلیسی زبان مادری آن را می‌خوانند، بخوانید.  اما شما همچنین باید مقالات و داستان‌هایی را بخوانید که می‌تواند به شما در بهبود زبان انگلیسی شما کمک کند. این می‌تواند به شما کمک کند دایره‌ی لغات خود را بسازید و عبارات جدید و ساختار جملات را یاد بگیرید. شما باید مطالبی را بخوانید که می‌تواند به شما در یادگیری اصطلاحات و ترکیبات انگلیسی کمک کند.

بهترین وب ‌سایت‌های انگلیسی برای بهبود مهارت ریدینگ

بهترین وب ‌سایت‌های انگلیسی برای بهبود مهارت ریدینگ | بر اساس 8 عنوان رایج

دسته بندی وب سایت‌های انگلیسی

به معنای واقعی کلمه چیزی برای همه وجود دارد. اول از همه قصد داریم  فهرستی از وب‌سایت‌های انگلیسی را در زیر بیان کنم. این به شما کمک می‌کند مطالب مناسب خود را پیدا کنید.

اخبار (New)

مد (Fashion) 

وب سایت‌های انگلیسی زنان (Women websites)

مجلات(Magazines)  

سلبریتی‌ها(Celebrities) 

کسب و کار (Business) 

علاقه خاص (Special Interest) 

بچه ها (Kids) 

بهترین وب ‌سایت‌های انگلیسی برای بهبود مهارت ریدینگ (اخبار)

اخبار

تقریباً برای هر شهر روی کره زمین یک وب سایت خبری وجود دارد .بریتانیا تعداد زیادی وب سایت خبری – هم ملی و هم محلی دارد. از زمان اینترنت، هر روزنامه در جهان باید حضور آنلاین خود را بر این اساس طراحی کند. اگر علاقه‌مند به خواندن در مورد آنچه در جهان می‌گذرد به زبان انگلیسی هستید، هیچ گزینه‌ای برای شما کم نیست.

بهترین وب ‌سایت‌های انگلیسی برای بهبود مهارت ریدینگ | بر اساس 8 عنوان رایج

The BBC

سابقه طولانی در پخش اخبار در رادیو و تلویزیون دارد. سپس وب سایت خود را دارد که دارای بخش‌های خبری بسیاری است. بی بی سی نیز سنت قوی در کمک به زبان‌آموزان انگلیسی دارد. ابتدا این سایت را برای اصطلاحات واضح و قابل درک در انگلیسی مدرن و معاصر امتحان کنید تا باعث تقویت مهارت ریدینگ شما نیز شود. 

BBC Main Site

BBC World Service

The Guardian

وب سایت خبری قدیمی از روزنامه بریتانیایی گاردین. این برنامه که در ابتدا در منچستر شروع به کار کرد، اکنون یک منبع خبری جهانی با بخش‌های زیادی انتخاب شده است. این سایت از نظر سیاسی چپ‌گرا می‌باشد اما استاندارد گزارش‌دهی بالایی دارد. بخش نظر رایگان است نظرات روزنامه نگاران برجسته و سایر اعضای عمومی را ارائه می‌دهد. اکثر این مقالات دارای یک بخش نظرات هستند که در آن افراد می‌توانند در مورد خطوط مختلف استدلال مطرح شده بحث کنند. سطح زبان انگلیسی به سمت بالا-متوسط است. 

The Daily Mail

 پیش از اینترنت روزنامه دیلی میل یک روزنامه طبقه متوسط ​​بود که در اصل برای زنان تهیه می‌کرد. اکنون ماهیت آن بیش‌تر تبلور شده است و ویژگی‌هایی در مورد افراد مشهور و خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا دارد. مقاله‌های خبری اغلب مملو از خشم هستند، زیرا خواننده متوسط ​​یک انگلیسی میانه است که به دنبال دلیلی برای عصبانی شدن از جهان است! سطح انگلیسی متوسط ​​با بسیاری از زبان انگلیسی محاوره‌ای مدرن در مقالات است. 

Time

منبع خبری دیگر با سابقه طولانی، این بار از آمریکا. برای مقالات عمیق در مورد اخبار، سیاست و اقتصاد آمریکا به این مطلب نگاه کنید. برخی از مقالات بسیار طولانی هستند اما به طور کلی خواندنی خوب هستند. سطح زبان انگلیسی متوسط ​​تا متوسط ​​است.

NPR

 رادیو عمومی ملی به عنوان یک ایستگاه رادیویی با ویژگی‌های اخبار روز شروع به کار کرد. اکنون به یک پادکست و وب سایت خبری تبدیل شده است. این برای طرفداران جدی اخبار است – افرادی که می‌خواهند تحلیل مفصلی از امور سیاسی یا اقتصادی جهان بخوانند. سطح انگلیسی در این سایت به سمت بالا-متوسط ​​است که سایتی عالی برای بهبود مهارت ریدینگ شما است. 

Vice

این سایت که یک وب‌سایت خبری عصر اینترنت است، دارای مقالات بلند و طولانی در موضوعات مختلف است. طرح‌بندی موضوعی مدرن‌تری دارد. این یک سبک مجله‌ای در مورد آن دارد. سطح در اینجا متوسط ​​تا متوسط ​​بالا است. 

بهترین وب ‌سایت‌های انگلیسی برای بهبود مهارت ریدینگ (مد)

مد

مد سال هاست که بازار بزرگی برای منابع خبری و رسانه‌ای بوده است. قبل از اینترنت، یافتن ده‌ها مجله مد در دکه روزنامه فروشی بسیار آسان بود – اکنون همه آن‌ها وب سایت هایی در دسترس دارند. اگر از طرفداران مد هستید یا دانشجویی که مد و فشن را مطالعه می کنید، این مکان مناسب برای شماست. 

Vogue

سال‌هاست که وجود داشته است. به طور گسترده‌ای کتاب مقدس مد در صنعت در نظر گرفته می‌شود و به جایی می‌رسد که دیگران از آن پیروی می‌کنند. ویژگی‌های هر نمایش مد در جهان، همراه با مصاحبه با طراحان، مدل‌ها، مفسران و هر کس دیگری که در دنیای مد دخیل است. سطح انگلیسی از متوسط ​​تا متوسط ​​​​بالا با تأکید بر واژگان مد و سبک می‌باشد. 

 سایر وب سایت‌های انگلیسی مد

Harper’s Bazaar

Marie Claire

بهترین وب ‌سایت‌های انگلیسی برای بهبود مهارت ریدینگ (سایت‌های انگلیسی زنان)

وب سایت‌های انگلیسی زنان

زنان برای سال‌ها بازار بزرگی برای اخبار و رسانه‌ها بوده‌اند و به همین دلیل، انتخاب‌های زیادی از وب‌سایت‌ها برای زنان و سبک زندگی زنان وجود دارد.بسیاری از این وب‌سایت‌ها در ابتدا زندگی خود را به عنوان یک مجله آغاز کردند و با تغییر فضای سیاسی و سازگار شدن با آن، مراحل ستایش و انتقاد را پشت سر گذاشتند. 

Cosmopolitan

 این یکی از طولانی‌ترین مجلات مورد علاقه زنان در جهان است. این شامل مقالاتی در مورد سلامت، استایل، مد و غذای زنان است. سبک کلی سایت سبک و راحت است، حتی اگر نویسنده با موضوعی جدی سروکار داشته باشد. اما اگر شما یک زن یا حتی یک دختر نوجوان هستید، بسیاری از مقالات می‌توانند برای شما جذاب باشند. سطح متوسط ​​است و می‌تواند باعث بهبود مهارت ریدینگ شما شود. 

Elle

یکی دیگر از مجله‌های معتبر برای زنان است که این وب‌ سایت انگلیسی از نظر سبک بسیار شبیه به Cosmopolitan است. سطح انگلیسی – متوسط در این سایت مدنظر است. 

 وب سایت‌های انگلیسی مردانه

سال‌ها پیش، مجلات مردانه مجموعه‌ای عجیب از ورزش‌ها، ماشین‌ها و دختران برهنه بودند. از دهه نود، آن‌ها به منبع بسیار بزرگ‌تری تبدیل شده‌اند که به سلامت، استایل و علایق مردان می‌پردازد. بسیاری از مجلات مردانه به مسائلی می‌پردازند که ممکن است مردان متوجه آن شوند. در نتیجه، امروزه انتخاب گسترده‌ای از وب سایت‌های انگلیسی مردانه به زبان انگلیسی در دسترس است.

Men’s Health

این سایت همان کاری را که روی جلد نوشته است انجام می‌دهد. عمدتاً مقالاتی در مورد سلامت مردان را پوشش می‌دهد. برای مقالاتی در مورد تناسب اندام و ورزش همراه با رژیم غذایی و غذا به این نگاه کنید. همچنین مقالاتی در مورد سلامت روان مردان و برخی از استایل‌ها وجود دارد. سطح زبان انگلیسی این وب سایت انگلیسی متوسط ​​است. 

The Art of Manliness

این مجله برای مردان است که به سبک نیمه طنز و قدیمی نوشته شده است. به همین دلیل، منبع خوبی برای زبان‌آموزان مرد زبان انگلیسی است، زیرا سر خود را در مورد محتوای نوشتاری مشغول می‌کنید. سطح انگلیسی بیش‌تر به سمت متوسط ​​است که منبع مناسبی برای بهبود مهارت ریدینگ شما است. 

Shortlist

وب سایت دیگری به سبک مجله با ویژگی های بسیاری در زمینه استایل و فناوری مردانه. همه چیزهای واقعی مرد سطح زبان انگلیسی متوسط ​​تا متوسط ​​است. 

وب سایت‌های مجلات

امروزه به معنای واقعی کلمه هزاران مجله آنلاین وجود دارد. بسیاری از این موارد برای زبان آموزان انگلیسی که در جستجوی مطلب خواندنی خوب برای انتخاب هستند، عالی هستند. برخی نیز زبان‌آموزان انگلیسی را در ذهن دارند، زیرا این بازار بزرگ در حال رشد برای صنعت نشر است. 

Reader’s Digest

سال هاست که به این شکل وجود داشته است. اکنون، به سبکی امروزی‌تر، هنوز مقالات و داستان‌های کوتاه زیادی برای خواندن دارد. این یک منبع ایده‌آل برای زبان‌آموزان انگلیسی است که به دنبال مطالب متنوعی برای خواندن هستند. مطمئناً در این وب سایت مطالب جالبی پیدا خواهید کرد.  سطح زبان انگلیسی این وب سایت متوسط ​​تا پیشرفته است

Huffington Post

هافینگتون پست یک غول اینترنتی است. در ابتدا توسط آریانا هافینگتون تاسیس شد، اکنون میلیون‌ها بازدید کننده دارد. اکنون با نام Huff Post  شناخته می‌شود. به معنای واقعی کلمه هزاران مقاله در این وب سایت انگلیسی وجود دارد. هزاران خبر، نظر و پست وبلاگ. در این سایت چیزی برای همه وجود دارد و ایده‌آل برای زبان‌آموزان انگلیسی. سطح انگلیسی از متوسط ​​تا پیشرفته است. 

بهترین وب ‌سایت‌های انگلیسی برای بهبود مهارت ریدینگ (افراد مشهور)

وب سایت‌های انگلیسی افراد مشهور

هزاران وب سایت با افراد مشهور رشد می‌کنند. بدون افراد مشهور، بسیاری از وب سایت‌ها اصلا نمی‌توانستند وجود داشته باشند. مردم دوست دارند در مورد ستاره‌های سینما، ستاره‌های تلویزیون، ستاره‌های موسیقی و هر ستاره دیگری در این بین مطالعه کنند. ما زندگی آن‌ها را فریبنده می‌دانیم و می‌خواهیم همه شایعات آبدار درباره آن‌ها را بخوانیم. اگر این مورد برای شما جذاب است، وب سایت‌ زیر مورد توجه قرار خواهند گرفت.

People

این وب سایت دارای ویژگی‌های زیادی در مورد ستاره ها، مصاحبه با آن‌ها و اخبار زیادی در مورد شایعات نمایشی است. سطح این وب سایت انگلیسی متوسط ​​است که منبعی مناسب برای بهبود مهارت ریدینگ است. 

بهترین وب ‌سایت‌های انگلیسی برای بهبود مهارت ریدینگ (کودکان) 

وب سایت‌های کودکان

این یک مقوله بزرگ دیگر است. ایده‌آل برای والدینی که مایلند به فرزندان خود در یادگیری زبان انگلیسی کمک کنند. و البته برای بچه‌ها نیز عالی است. 

Time for Kids

منبعی فوق‌العاده از مطالب خواندنی برای دانش‌آموزان جوان‌تر که نه تنها با سطح انگلیسی بلکه با علایق آن‌ها هم مطابقت دارد. مقالات به نمرات مدرسه مناسب تقسیم می‌شوند تا بتوانید مطالب مناسب را برای سطح خود پیدا کنید – از K1 تا کلاس 6. از آنجایی که سایت برای کودکان است، سطح زبان انگلیسی از مبتدی تا متوسط ​​متغیر است. این همچنین آن را برای زبان آموزان مبتدی انگلیسی که به دنبال مطالب خواندنی جالب هستند ایده‌آل می‌کند. 

جمع‌بندی 

در این مطلب سعی بر آن بود که بهترین وب ‌سایت‌های انگلیسی برای بهبود مهارت ریدینگ را به شما معرفی کنیم تا بهترین نتیجه را از این وب‌سایت‌های انگلیسی بدست آورید. 

 

اشتراک گذاری مقاله در شبکه‌های اجتماعی

میزان رضایت کاربران از این مقاله
میزان رضایت کاربران از این مقاله
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 18 =